Имали ли сте неприятни ситуации с продавачки

  • 14 191
  • 154
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 2 401
Хехе, и в някои книжарници ги има  от тази порода продавачи.  Пример - книжарница "Буквите" на кръстовището Красно село.  Там те хващат от вратата, доста клиенти не успяват да влязат вътре.  Аз понеже ги знам, като влизам се правя на много разсеяна и когато продавачката ме връхлети се "стряскам ужасно" и си плюя в пазвата  Wink

# 91
  • Мнения: 4 138
Ирен, за съжаление, ще си глас в пустинята
в аптека могат да продават само фармацефти  магистри или помощник
сещай се, че на година се дипломират 80 фармацефта в БГ, сещай се, какъш кът са братко.
Пазят ги, ако ще с метла да бият клиентите - защото им ползват дипломите и тези дипломи в БГ са като буре със злато Confused
тъжно, но факт. Те не са продавачи, нямат идея какво трябва да е отношението към клиента, те си измиват ръцете с образованието си Confused
ако все пак решиш, специално за тази верига, мога да ти дам лице за контакт Rolling Eyes

може. тая трътка обаче май е съдружничка. но няма да се откажа. ти поне знаеш, че не съм нафукана чужбинка. гадно се държа каката и ще я гоня до дупка. ако никак другояче не става, ще ида следващия път с палто от бял визон и банкноти от по 100 лева да си купя едно бонбонче. и така цяла седмица Mr. Green три пъти дневно.

# 92
  • Мнения: 1 303
Аз съм имала няколко забележителни "ситуации":
1.Магазин за шапки-Кангол-харесах една шаренка и искам да меря-продавачката ми казва-струва 80 лв,още ли искате да я мерите Mr. Green Казвам-естествено-шапка не се купува без да се мери.А тя-ами ако всеки започне да ги мери шаките какво ще стане Joy Е,премерих я,стоеше ми ужасно и не я взех Mr. Green
2.Майка ми влиза повторно в магазин за дрехи-предния ден е гледала нещо и решава пак да погледне и на молбата й да види пак нещото-едната продавачка подвиква на другата- Не й давай на тая,тя нищо няма да купува Joy Joy
3.В магазин за палта-палтата наредени нависоко-питам колкото стрва еди кое си палто,при което продавачката отегчено поглежда нагоре и казава-Ми незнам.. Joy
4.В магазин за дънки търсих нещо,което не виждах вътре ,продавачката ми казва-абе и вие не знаете какво търсите
Друга пък ми дърпа дрехата от ръката и вика-аз само ще сгъвам цял ден..
Страшна работа   #Crazy
Мразя и на 'ти" да ми говорят-сетра ми ги реже-пита ги дали се познават случайно.Аз хич не мога да се сопвам,но в повечето случаи гледам лошо и така ги разпъждам Laughing
А последно се сетих-пак майка ми-мери в пробната на Дика нещо( аз полудявам като ми стоят до вратата и само ме подпитват-айде стана ли,как е и т.н) та в случая любезната продаавачка направо дръпнала завесата да влиза и майка ми с изсъскване я накарала да напусне веднага Shocked

Последна редакция: пн, 29 дек 2008, 02:38 от Ve$$elka

# 93
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 448
Колкото пъти отида в магазин "Европа" (в Стара Загора) се "наслаждавам" на "качествено" обслужване.Имам чувството, че там са събрани най-най- ... глупавите, неадекватни ... или и аз незнам с каква дума да ги опиша продавачки и касиерки #Crazy ooooh! #Cussing out

# 94
  • Мнения: 53
Няма да визирам конкретна продавачка, а повечето- искам да си взема някаква блуза и питам имали по-голяма и за отговор получавам: Ама тя се разтяга. Ама добре че се разтяга иначе как ще си подчертая сланинките  Joy

# 95
  • София
  • Мнения: 2 430
Няма да визирам конкретна продавачка, а повечето- искам да си взема някаква блуза и питам имали по-голяма и за отговор получавам: Ама тя се разтяга. Ама добре че се разтяга иначе как ще си подчертая сланинките  Joy
или
..............свободен размер са    newsm78 т.е. трябва да може от S  до  2XL да събере човек Shocked

# 96
  • София
  • Мнения: 2 430
Другият кофти вариант е,да пробваш някой парцал,който очеизвадно не ти стои добре,а отсреща някоя лелка да те убеждава колко добре ти стои.... Ти обаче казваш ,че не стои добре,даже може и някой друг дефект в шева да намериш,връщаш го ,а лелята  мрънка пред теб,че не знаеш какво искаш.
Това ми напомня за онзи виц "Еба си изрода с какъв хубав костюм се е облякъл" Joy

# 97
  • Мнения: 2
Прясна,от вчера.Влизаме в един магазин за обувки,майка ми си харесва определен модел и решава да го мери.В момента,в който започва да се събува-всички продавачки изцъклят поглед подпряни,която където свари и гледат ooooh!.Възможно ли е да останеш спокоен докато 6 шматки стоят и те зяпат втренчено...как се събуваш и обуваш ...абсюлютно мълчание...само зяпат.Изведнъж долавям с периферието си,че две от проста...а,продавачките  гледат към нас и коментират подхилквайки се .Достатъчно изнервена просто им хвърлих такъв поглед   Twisted Evil,че и 2-те се обърнаха и отидоха  на страни.Решаваме да вземем ботушите,искаме да платим с карта Flutter.Една 20-тина годишна пикла ни се тросва,че вече била чукнала на касовия апарат и трябвало да платим в брой  Tired...Правим го...Вече почти излизаме от магазина,когато майка ми пита за гаранция,същата продавачка ни съобщава,че имат гаранционен срок от 30 дни,който се доказва с касовия бон.Ако не я бяхме попитали,нямаше изобщо да каже  #Cussing out.Просто повече няма да стъпна там Naughty.После за моя добра изненада влязохме в друг магазин,където персонала беше толкова любезен и приветлив,че ми се щеше да изкупя всичко,е не го направих,но излязохме с 5 покупки направени с кеф.Там и за в бъдеще ще ходя Peace

# 98
  • Мнения: 1 303
Ааа няма такова нещо чукнала касов бон-щом предлагат плащане с карта-да е попитала! Ако не-оставям ботушите и излизам,ами може и да няма човек пари в брой Naughty

# 99
  • Мнения: 2
Ако ботушите бяха за мен,щях да й ги хвърля с торбичката на касата,но понеже майка ми,много трудно си намира такива,които да й са точно(има много малък крак и на горе много слаб прасец ),та за това ги купихме Tired

# 100
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 848
пресен пример от събота. действието се развива в офис one super store. купувам нещо, което струва 48,99лв. давам 50лв, получавам ресто 1лв и намръщената физиономия на продавачката. няма касов бон, няма и 1 стотинка. искам си касовия бон. следва пухтене - все едно, че я накарах 100 коремни преси да направи. после стоя и си чакам едната стотинка. даде ми я. това си е моята една стотинка и аз решавам дали да й я оставя или да си я прибера. писна ми от п.... заспали дето се мислят за много хитри!

# 101
  • Мнения: 371
Прясна,от вчера.Влизаме в един магазин за обувки,майка ми си харесва определен модел и решава да го мери.В момента,в който започва да се събува-всички продавачки изцъклят поглед подпряни,която където свари и гледат ooooh!.Възможно ли е да останеш спокоен докато 6 шматки стоят и те зяпат втренчено...как се събуваш и обуваш ...абсюлютно мълчание...само зяпат.Изведнъж долавям с периферието си,че две от проста...а,продавачките  гледат към нас и коментират подхилквайки се .Достатъчно изнервена просто им хвърлих такъв поглед   Twisted Evil,че и 2-те се обърнаха и отидоха  на страни.Решаваме да вземем ботушите,искаме да платим с карта Flutter.Една 20-тина годишна пикла ни се тросва,че вече била чукнала на касовия апарат и трябвало да платим в брой  Tired...Правим го...Вече почти излизаме от магазина,когато майка ми пита за гаранция,същата продавачка ни съобщава,че имат гаранционен срок от 30 дни,който се доказва с касовия бон.Ако не я бяхме попитали,нямаше изобщо да каже  #Cussing out.Просто повече няма да стъпна там Naughty.После за моя добра изненада влязохме в друг магазин,където персонала беше толкова любезен и приветлив,че ми се щеше да изкупя всичко,е не го направих,но излязохме с 5 покупки направени с кеф.Там и за в бъдеще ще ходя Peace
Тук според мен нещо са ви излъгали. Касов бон се издава и когато пазаруваш с карта. И вие как сте се вързали newsm78

# 102
  • Мнения: 2
Не знам...мотива й беше,че вече ги била маркирала на касовия апарат,едва ли не ние сме виновни,че не сме казали още веднага,че искаме плащане с карта  Naughty.А и тук не са прави защото тя грабна ботушите и вече  беше ги чукнала на апарата   докато майка ми се обуе,за да тръгнем към касата  Tired.Другото,което ми направи впечатление беше,че собственичката (или управителката) също стоеше в магазина ,но на 5-6 метра от нас...та мисълтта ми е толкова ли й нямат страх,че дори и пред нея си позволяват такова идиотско държание или това е политика на фирмата... Thinking ooooh!.Шефката,не ни чу като се разправяхме за бележката и гаранцията,но можеше ,а продавачката даже не си направи труд да се сопка по-тихо,за да не я чуе работодателката й...Та в този случай към кой да се обърнеш за оплакване,като самите собственици на магазините понякога са по-зле и от работничките си #2gunfire

# 103
  • Мнения: 371
Не знам...мотива й беше,че вече ги била маркирала на касовия апарат,едва ли не ние сме виновни,че не сме казали още веднага,че искаме плащане с карта  Naughty.А и тук не са прави защото тя грабна ботушите и вече  беше ги чукнала на апарата   докато майка ми се обуе,за да тръгнем към касата  Tired.Другото,което ми направи впечатление беше,че собственичката (или управителката) също стоеше в магазина ,но на 5-6 метра от нас...та мисълтта ми е толкова ли й нямат страх,че дори и пред нея си позволяват такова идиотско държание или това е политика на фирмата... Thinking ooooh!.Шефката,не ни чу като се разправяхме за бележката и гаранцията,но можеше ,а продавачката даже не си направи труд да се сопка по-тихо,за да не я чуе работодателката й...Та в този случай към кой да се обърнеш за оплакване,като самите собственици на магазините понякога са по-зле и от работничките си #2gunfire
Няма значение дали клиентът плаща в брой или с карта винаги трябва да се издава касов бон. Мисля, че сте попаднали на некомпетентен служител. Управителката и  тя спада към този род служители- некомпетентни. Може ли да не си обучиш персонала на елементарни неща #Crazy

# 104
  • Мнения: 589
,като самите собственици на магазините понякога са по-зле и от работничките си #2gunfire
Абсолютно!
 Вчера и аз имах преживявания в обувен магазин в ЦУМ.Влизам,поздравявам-зад щанда се надвесили над един тефтер продавачката и очевидно-собственикът.Не говореха много високо,но явно и "набиваше канчето" нещо-не знаели с колежката и как да посрещат клиенти,ходели били селски облечени,пък виж кви заплати им бил начислил...все неща,които не бе нужно да чувам.И реши собственикът да направи показно как се обслужва клиент.Поисках аз да меря един модел-не,този модел не е за Вас,за Вас-ето това,и ми подава ботуш с ток 13 см и конч до над коляното ooooh!.Любезно настоявам да ми даде номер от модела,който посочих,оня пак се прави на палячо-ама това е модел за по-възрастни дами,ама нисък му е токът,ама бива ли да не опитате барем ей тоя модел-и пак ми тика ботуш,който не бих си купила даже да съм боса,а това -единствените обувки на света.Имах време,обух предложената грозотия,белким миряса тоя човек,ама не съм познала...Ботушът ми неудобен,конча ми стяга,пръстите ми на купчина,а пред тях 3-4 см празно,ама не-оня като заприпада как това бил МОЯТ ботуш...и тръгна едва ли не да маркира...Събух се,обух си моите обувки,благодарих и си тръгнах.След себе си обаче чух коментар на собственика"Егати селянката,ти и разправяш какво да си купи,че да изглежда добре,то се дърпа и не си признава,че няма 300 лв за ботуши"
 Е тогава вече ми кипна,върнах се,казах,че съм размислила и че взимам и тези,дето поисках,и онези,дето той ми препоръча.Продавачката започна да опакова,оня маркира и аз тогава му изтърсих-"всъщност се отказвам,можете да сторнирате продажбата"-и бързо излязох.Гонеше ме до първия етаж да се разправя с мен... hahaha

Общи условия

Активация на акаунт