Отговори
  • Мнения: 0
Аз и съпругът ми очакваме нашето 1-во дете след около 1 месец, тоест аз съм бременна в 8-ми месец в момента.
На 5 октомври 2009/вчера/ ние пътувахме до град Пловдив по повод  набавяне/ пазаруване/ на бебешки дрешки и аксесоари. Посетихме единствено и само Стокова борса Вис Виталис от която имахме намерение да пазаруваме.Понеже в тази борса може да се пазарува на едро ние попитахме касиерките на касата,/бяха няколко момичета, 4,5 може би/ дали имаме право да пазаруваме на едро на фирмата на наша братовчедка, /тук искам да спестя името на фирмата/ и разбира се след като провериха ,че тази фирма и друг път е пазарувала от тях и я има регистрирана в системата им, ни разрешиха.
Взехме количка и започнахме по списък от няколко страници да набавяме необходимите ни неща, обикаляйки борсата, която е на два етажа и е доста обширна като площ. На няколко пъти ми прилошаваше. Този ден не се чувствах много добре , имах температура и ми се гадеше.
След близо 4 часа бяхме напълнили количката и се отправихме към касата, където ни очакваше лоша изненада. Една от касиерките ни попита как искаме да платим, на едро или на дребно и мъжът ми каза че сме се разбрали да платим на едро.В този момент касиерките започнаха да се държат много неадекватно, извикаха едно момиче от информация, което с най нагъл и безочлив тон ни заяви, че ние не можем да платим на едро защото президента на фирмата......................., трябва лично да им се обади и да заяви, че някой ще пазарува от нейно име.Мъжът ми разбира се веднага се свърза с нея  и тя съответно звънна на управителя на фирма Вис Виталис,  А. Саракова с която проведоха разговор по телефона.Ние чакахме на касата около 10 минути и никои нищо не ни каза.Аз вече почти на предела на силите си, с температура /имах чувството че в този момент ще припадна/ попитах момичета има ли някакъв проблем и защо никой нищо не ни казва,а ние си чакаме. Е отговори ми пак същото момиче от информация, че ни е отказано да пазаруваме на едро. Ситуацията беше доста обтегната и мъжът ми поиска да разговаря с управителя  на Борсата, лицето  А.Саракова. Тя разбира се отказа да го приеме без никаква адекватна причина или извинение. Тогава мъжът ми отиде и влезе в офиса на въпросната госпожа А. Саракова, като остави вратата отворена и аз разбира се чувах всичко. Тя започна да крещи  и да ни обижда че едва ли не сме отишли да крадем и да лъжем. Било очевидно че покупките не са за магазин, а лично за нас. Е имах си аз бременна жена в 8-ми месец, около 87 кг да успее да скрие корема си и да излъже.И съпругът ми започна да и задава въпроси, защо след като попитахме на касата момичетата ни разрешиха да пазаруваме на едро,дори провериха фирмата дали съществува, а след 4 часа някой реши да си промени мнението?Аз от влизането ми в магазина до напускането си бях с корем и това никой не може да го оспори. Не съм се крила, бях с туника с къс ръкав и с огромен корем.
Как те решават на кой и как да продават на едро и на кой на дребно, след като сумата, която ние направихме в магазина е приблизително 1000 лв. Имаше дрешки, като бодита, ританки, гащеризони, които ние закупихме в пликове по 5, 6 броики от един и същи размер без да ги разпечатваме? Според нас в Стоковата борса няма изразени правила, като в един склад на едро, примерно да се пазарува само на серии или за суми от около 2000 лв. Защо във Верига Метро например може да отидем и да пазаруваме на едро като дребни търговци със суми от около 150, 200 лв, а във Вис Виталис  управителката реши, че неможе. Зададохме няколко пъти въпроса как тя определя, коя фирма ще пазарува на едро и коя на дребно, на който не получихме отговор а само подигравателно и снизходително присмиване.
Бяхме много силно обидени и афектирани от държанието  на целия персонал във въпросната борса-магазин.Не знам дали някой може да си представи картинката, бременна жена в 8-ми месец с препълнена количка, минала 200 км,за да отиде и да напазарува покупките за първото й дете и персонала, заедно с Управителката на магазина с отвратителното им поведение.
Ще  напишем жалба до Защита на Потребителите, защото ми писна да си мълча и определени хора да се гаврят и подиграват с други. За мен е ясно , никога повече не бих отишла и 1 стотинка оборот да направя на тази Борса магазин.
Отношението на целия персонал беше много грубо... жените, които редят щандовете, ако ги попиташ нещо се врътват и казват че незнаят или правят отегчителни гримаси и физиономии, сякаш сме им нарушили личното спокойствие....
Е ако не е Вис Виталис за майки с деца, защото те продават само и единствено детска стока, за кой е?
И такова ли трябва да е отношението на търговеца към клиента?

п.с. Коментарите оставям на вас......

Последна редакция: вт, 06 окт 2009, 15:11 от december2009

# 1
  • Мнения: 0
Аз и съпругът ми очакваме нашето 1-во дете след около 1 месец, тоест аз съм бременна в 8-ми месец в момента.
На 5 октомври 2009/вчера/ ние пътувахме до град Пловдив по повод  набавяне/ пазаруване/ на бебешки дрешки и аксесоари. Посетихме единствено и само Стокова борса Вис Виталис от която имахме намерение да пазаруваме.Понеже в тази борса може да се пазарува на едро ние попитахме касиерките на касата,/бяха няколко момичета, 4,5 може би/ дали имаме право да пазаруваме на едро на фирмата на наша братовчедка, /тук искам да спестя името на фирмата/ и разбира се след като провериха ,че тази фирма и друг път е пазарувала от тях и я има регистрирана в системата им, ни разрешиха.
Взехме количка и започнахме по списък от няколко страници да набавяме необходимите ни неща, обикаляйки борсата, която е на два етажа и е доста обширна като площ. На няколко пъти ми прилошаваше. Този ден не се чувствах много добре , имах температура и ми се гадеше.
След близо 4 часа бяхме напълнили количката и се отправихме към касата, където ни очакваше лоша изненада. Една от касиерките ни попита как искаме да платим, на едро или на дребно и мъжът ми каза че сме се разбрали да платим на едро.В този момент касиерките започнаха да се държат много неадекватно, извикаха едно момиче от информация, което с най нагъл и безочлив тон ни заяви, че ние не можем да платим на едро защото президента на фирмата......................., трябва лично да им се обади и да заяви, че някой ще пазарува от нейно име.Мъжът ми разбира се веднага се свърза с нея  и тя съответно звънна на управителя на фирма Вис Виталис,  А. Саракова с която проведоха разговор по телефона.Ние чакахме на касата около 10 минути и никои нищо не ни каза.Аз вече почти на предела на силите си, с температура /имах чувството че в този момент ще припадна/ попитах момичета има ли някакъв проблем и защо никой нищо не ни казва,а ние си чакаме. Е отговори ми пак същото момиче от информация, че ни е отказано да пазаруваме на едро. Ситуацията беше доста обтегната и мъжът ми поиска да разговаря с управителя  на Борсата, лицето  А.Саракова. Тя разбира се отказа да го приеме без никаква адекватна причина или извинение. Тогава мъжът ми отиде и влезе в офиса на въпросната госпожа А. Саракова, като остави вратата отворена и аз разбира се чувах всичко. Тя започна да крещи  и да ни обижда че едва ли не сме отишли да крадем и да лъжем. Било очевидно че покупките не са за магазин, а лично за нас. Е имах си аз бременна жена в 8-ми месец, около 87 кг да успее да скрие корема си и да излъже.И съпругът ми започна да и задава въпроси, защо след като попитахме на касата момичетата ни разрешиха да пазаруваме на едро,дори провериха фирмата дали съществува, а след 4 часа някой реши да си промени мнението?Аз от влизането ми в магазина до напускането си бях с корем и това никой не може да го оспори. Не съм се крила, бях с туника с къс ръкав и с огромен корем.
Как те решават на кой и как да продават на едро и на кой на дребно, след като сумата, която ние направихме в магазина е приблизително 1000 лв. Имаше дрешки, като бодита, ританки, гащеризони, които ние закупихме в пликове по 5, 6 броики от един и същи размер без да ги разпечатваме? Според нас в Стоковата борса няма изразени правила, като в един склад на едро, примерно да се пазарува само на серии или за суми от около 2000 лв. Защо във Верига Метро например може да отидем и да пазаруваме на едро като дребни търговци със суми от около 150, 200 лв, а във Вис Виталис  управителката реши, че неможе. Зададохме няколко пъти въпроса как тя определя, коя фирма ще пазарува на едро и коя на дребно, на който не получихме отговор а само подигравателно и снизходително присмиване.
Бяхме много силно обидени и афектирани от държанието  на целия персонал във въпросната борса-магазин.Не знам дали някой може да си представи картинката, бременна жена в 8-ми месец с препълнена количка, минала 200 км,за да отиде и да напазарува покупките за първото й дете и персонала, заедно с Управителката на магазина с отвратителното им поведение.
Ще  напишем жалба до Защита на Потребителите, защото ми писна да си мълча и определени хора да се гаврят и подиграват с други. За мен е ясно , никога повече не бих отишла и 1 стотинка оборот да направя на тази Борса магазин.
Отношението на целия персонал беше много грубо... жените, които редят щандовете, ако ги попиташ нещо се врътват и казват че незнаят или правят отегчителни гримаси и физиономии, сякаш сме им нарушили личното спокойствие....
Е ако не е Вис Виталис за майки с деца, защото те продават само и единствено детска стока, за кой е?
И такова ли трябва да е отношението на търговеца към клиента?

п.с. Коментарите оставям на вас......

# 2
  • Мнения: 81
Силно се надявам кризата да помете такива търговци. Ама наистина силно се надявам...
На теб успешно раждане!

# 3
  • Мнения: 2 011
Това  е меко казано Отвратително отношение !
 Sick

# 4
  • Мнения: 4 841
Честно казано, нямам никаква представа какви са спецификите при пазаруването на дребно/едро от борси, складове и т.н., но каквито и да са, дори правото да е било 100% на страната на търговеца, тук става въпрос за ЧОВЕШКО ОТНОШЕНИЕ и то към бременна жена. Отнесли са се ужасно с Вас, само мога да предполагам как се чувствате, и искрено Ви съчувствам!
Посъветвайте се (с юрист ли, със счетоводител ли - нямам представа  Rolling Eyes ), и ако няма да навредите на братовчедка си и дейността на нейната фирма, погрижете се тази информация да стигне до възможно най-широка аудитория. Никой търговец няма право да се държи по този начин с клиент  Peace

# 5
  • Мнения: 980
Не знам дали Комисията за защита на потребителя ще помогне в случая. Не ви е продадено нищо нередно, тоест въобще нищо не е продадено. Те ще представят своя версия и всичко ще е едно безкрайно главоболие и излишни ядове. Вие им направихте една хубава антиреклама тук. И както казва Пронобис във времена на криза подобно отношение, чак ми е чудно.
Ама нали сме Булгаристан, кое ли ме учудва точно..
Просто си изберете нещата за бебето от друга верига и забравете грозната случка.  Peace

# 6
  • Варна
  • Мнения: 2 268
Аз пък не разбирам какъв им е проблема на тези? Нали така и така си продават стоката? Не е ли същото, ако вашата приятелка отиде, напълни количката със същите стоки, плати си на касата и на излизане ви връчи покупките? Президентите на фирмите лично ли пазаруват, всеки път за магазините си?
Господ да ни пази от самозабравилили се търговци!

# 7
  • Мнения: 0
Много Ви благодаря за милите думи и каквото зависи от мен ще го направя, за да се потърси отговорност за отноението и постъпките  на управителката/ тя пък се оказа сестра на президента на фирмата Вис Виталис/

абе аман.. от шуробаджанащина в нашата мила държава....

а колкото до братовчетката, няма да й навредим, тя също не би отишла да пазарува никога вече при тези.. с две думи, одавна им тегли една..... гадове   #Cussing out

# 8
  • Мнения: 5 647
Много смело от страна на въпросната управителка предвид кризата, в която се намираме. В днешно време да загубиш клиент и то по такъв начин е меко казано малоумно. 

# 9
  • Мнения: 0
Не знам дали Комисията за защита на потребителя ще помогне в случая. Не ви е продадено нищо нередно, тоест въобще нищо не е продадено......


Напротив, продадено е... нали се сещате че след 4 часа обикаляне по щандовете и избиране... аз премаляла... и скандала на служителите...

та толкова ми беше зле, че помолих съпруга ми да не се разправяме повече, ами просто да платим всичко на цени на дребно и да си тръгнем.
Да платихме си всичко до стотинка и ни издадоха касова бележка и Фактура, забележете пак на фирмата на братовчетка ми, само че вече на дребно #Crazy... А тя жената до онзи ден си е пазарувала от там на едро.....Много ми беше зле снощи, а през ноща почти не съм спала.....притеснено ми беше и се чувствах като престъпник ..едва ли не.... затова и днес реших да споделя във форума, хубаво е повече хора да разберат  за случая, защото днес сме ние...ама утре може да е всеки от вас......


# 10
  • Мнения: 167
Ще  напишем жалба до Защита на Потребителите, защото ми писна да си мълча и определени хора да се гаврят и подиграват с други. За мен е ясно , никога повече не бих отишла и 1 стотинка оборот да направя на тази Борса магазин.
Отношението на целия персонал беше много грубо...


 Peace Направи го! Това е скандална история, а отношението  Sick

Цитат
Много ми беше зле снощи, а през ноща почти не съм спала.....притеснено ми беше и се чувствах като престъпник ..едва ли не....

Мацка, гледай си здравето!!! Изобщо не се занимавай с тези некадърници!!!  Hug

# 11
  • Мнения: 5 647
Не знам дали Комисията за защита на потребителя ще помогне в случая. Не ви е продадено нищо нередно, тоест въобще нищо не е продадено......


Напротив, продадено е... нали се сещате че след 4 часа обикаляне по щандовете и избиране... аз премаляла... и скандала на служителите...

та толкова ми беше зле, че помолих съпруга ми да не се разправяме повече, ами просто да платим всичко на цени на дребно и да си тръгнем.
Да платихме си всичко до стотинка и ни издадоха касова бележка и Фактура, забележете пак на фирмата на братовчетка ми, само че вече на дребно #Crazy... А тя жената до онзи ден си е пазарувала от там на едро.....Много ми беше зле снощи, а през ноща почти не съм спала.....притеснено ми беше и се чувствах като престъпник ..едва ли не.... затова и днес реших да споделя във форума, хубаво е повече хора да разберат  за случая, защото днес сме ние...ама утре може да е всеки от вас......

Братовчедка ти има ли сключен договор с тази фирма? И ако да, то упоменато ли е каква търговска отстъпка ползва?

# 12
  • Мнения: 1 788
Ух, наистина много отвратително отношение, но е факт, че е много често срещано.
Разбира се, подай жалбата, стискам палци и много моля да споделяш развитието по случая, каквото и да е то.
Аз искрено се надявам, че комисията би действала в твоя полза.
Проблемите при пазаруване на едро са там, че никъде не е регламентирано над каква сума се счита за покупка на едро и под каква сума - за покупка на дребно.
Ако всеки голям магазин или борса имаше определени от самата нея суми за покупки на едро, които, разбира се, не трябва да са космически, такива своеволия едва ли щеше да има. А и клиентите щяха да са наясно от коя борса искат да пазаруват, дали ще покрият сумата за цени на едро и т.н.
Случилото се с теб е просто една обикновена прищявка от страна на управителката, просто е решила да се покаже колко е важна.
Е, дано скоро да й резнат крилцата...
Може би, ако се случи на мен, пред нея бих се обадила на КЗП, а след това да си пусна и жалбата...
Да й видя погледа тогава...

П.П. Не е трябвало да се съгласяваш да плащаш на дребно. Просто трябваше да оставиш количката с покупките на средата на пътеката към касите и да си тръгнете...

# 13
  • Мнения: 2 172
Не знам дали Комисията за защита на потребителя ще помогне в случая. Не ви е продадено нищо нередно, тоест въобще нищо не е продадено......


Напротив, продадено е... нали се сещате че след 4 часа обикаляне по щандовете и избиране... аз премаляла... и скандала на служителите...

та толкова ми беше зле, че помолих съпруга ми да не се разправяме повече, ами просто да платим всичко на цени на дребно и да си тръгнем.
Да платихме си всичко до стотинка и ни издадоха касова бележка и Фактура, забележете пак на фирмата на братовчетка ми, само че вече на дребно #Crazy... А тя жената до онзи ден си е пазарувала от там на едро.....Много ми беше зле снощи, а през ноща почти не съм спала.....притеснено ми беше и се чувствах като престъпник ..едва ли не.... затова и днес реших да споделя във форума, хубаво е повече хора да разберат  за случая, защото днес сме ние...ама утре може да е всеки от вас......




Никога нямаше да купя нещата,ако ще и 200 часа да съм висяла и да съм си тровила нервите.Ей така,да им стане гадно да разтоварват после  Mr. Green

Иначе,нямам лоши впечатления от Вис Виталис.Живея точно там и ходя изключително често за пюрета и аксесоари.Дрехи също купувам ,но само бельо предимно.Не съм се сблъсквала с нервни служителки,още по-малко пък нелюбезни  Thinking Когато ги питам нещо  те надълго и нашироко ми обясняват,чак ми става неудобно.Незнам защо се е получило такова недоразумение  newsm78 Аз гороя за вис виталиса до хотел Кендрос срещу "Чайка".

# 14
  • София
  • Мнения: 383
Е защо сте взели стоката?!
Аз бих я оставила натрупана на касата и бих си тръгнала. Да се оправят! Магазини бол, все някъде другаде ще намеря това, което ми харесва.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт