Отговори
# 45
  • Мнения: 1 650
тигър
отношенията ми с Черната мамба и другите споменати са за демонстрация и нямат връзка със случката
всъщност като се замисля се сещам че и ти познаваш и Black Mamba  и въпросната дама от Пловдив

Последна редакция: чт, 08 окт 2009, 00:12 от Durango

# 46
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
тигър
отношенията ми с Черната мамба и другите споменати са за демонстрация и нямат връзка със случката


Да съм казал някъде, че имат нещо общо със случката? Просто забележката привнесе един... ъъъъъъ... по-сапунен и клюкарски нюанс в историята, леко драматургично допълнение един вид за повишаване на зрителския интерес.  Wink

Иначе цялата история ми потвърждава за пореден път, че човек трябва да има принципи и да ги спазва ви-на-ги! Представяш се за някой, който не си... не получаваш това, което очакваш... ядосваш се, но преглъщаш... Колко нерви нямаше да бъдат похабени. Българинът винаги иска да мине метър, а ако може - поне два пъти! Ами - не може... все някога номерът не минава. Поне да бяха оставили количката там - да бяха извъртяли един грандиозен скандал, за който да говори половината форум поне две седмици... Но не би - чинно си платили.
Ами аз пък спортувам правене на скандали в някои магазини (жена ми го мрази това шоу  Mr. Green ), но гледам да съм прав - иначе изобщо не започвам...
А тука - нито начало като хората, нито финал... В България всички проблеми идват от недостатъчната твърдост да спазваме принципите си!

# 47
  • Мнения: 1 650
забележи
чинно са платили след което завихрят скандал колко онеправдани са
и колко и е било зле, но пък седяла и слушала как съпруга и вдига скандал да му направят отстъпка
т.е. прекия извод е че отстъпката е по важна от това дали ти е добре или не
явно цената на ВВ все пак е била по-добра след като са го изтърпяли
А може би принципа е бил най-ниска цена на всяка цена

# 48
  • Пловдив
  • Мнения: 99
 Амбър,във борса Вис Виталис по цени на едро пазаруват търговци,които зареждат детски магазини.Нали се сещаш,че всеки търговец има десетки роднини,приятели,познати и какво излиза,че винаги можем на теория да намерим някой ,който ползва цени на едро там,но  на практика не е така.  Искали сте да минете по -тънко,но за тази цел е трябвало да отидете няколко дни по-рано,когато е пазарувала братовчедка ти , а може би тя не е била там отдавна.Като търговец зареждащ магазина си от ВВ тя би трябвало да е наясно с правилата за пазаруване на едро там.
  Много е лесно да се плюе по форумите,когато разбираме само страната на плюещия.Медала има две страни .
 А колкото до управителката ,тя не може да крещи.Да ви засрами с любезния си тон-да,но да крещи на КЛИЕНТ -никога.
 Лек и спокоен ден на всички!!!
 По-малко нерви и повече добро настроение!!!

Последна редакция: чт, 08 окт 2009, 10:44 от elena_ro

# 49
  • Мнения: 0
Здравейте,Г-жо!Аз съм клиент на фирмата от три години и бях неволен свидетел на вашият скандал.Управителката на магазина не е от хората,които повишават тон и обиждат.Тон държеше мъжът Ви и Вие.Първо Вашата братовчетка е трябвало да уведоми магазина,че ще пазарувате от нейната фирма ( поне аз бих направила това). Второ - тя не е клиент от една година и картата й не е валидна.Трето - правилата на магазина са уточнени,стига да сте лоялен клиент  на едро.Най-вероятно сте обидени от факта,че не са Ви таксували с отсъпка,както го правите в Метро,но за това има вина само Вашата братовчетка-ако беше предупредила,нямаше да се стигне до тази ситуация!!!Бъдете обективна,защото аз бях там и неволно чух скандала Ви и бях свидетел на държанието Ви.Г-жа А.Саравакова е твърде обяснителна(на дълго и широко) и е толкова "мазна",че не повишава тон и дразни с монотонния си говор!Разговорите с нея са оттекчителни!Не е повишавала тон!!!
Успешно и безпроблемно раждане!

# 50
  • Мнения: 454
Adeliada, виждам, че сте много осведомена относно статута на въпросната братовчедка.
Първо Вашата братовчетка е трябвало да уведоми магазина,че ще пазарувате от нейната фирма ( поне аз бих направила това). Второ - тя не е клиент от една година и картата й не е валидна.
А не мислите ли, че ако продавачките бяха също толкова осведомени, нямаше да се стигне до тази разправия. Все пак хората са питали и след проверка им е бил даден положителен отговор. Не можаха ли да им кажат, че братовчедката не е клиент вече и поради тези обстоятелства, дори тя не може да пазарува на едро, а какво остава за роднините.
Не разбирам защо се регистрирате и пишете глупости. Поне да бяхте измислили нещо по-правдоподобно.
Не виждам нищо лошо в това, ако имаш възможност, да си спестиш разходите. Дори мисля, че е глупаво да не се възползваш от такава възможност. Все пак хората са попитали още в началото. Не са се направили на луди. Те са били подведени и е нормално да се афектират при подобна случка. Ако професионалистките във ВВ си бяха свършили работата, ако още в самото начало бяха проучили въпроса и бяха отказали на хората да пазаруват на едро, сега тази тема нямаше да я има.
И между другото, пиши се братовчедка, а не братовчетка и отегчителни, а не оттекчителни.

# 51
  • Мнения: 217
Здравейте,Г-жо!Аз съм клиент на фирмата от три години и бях неволен свидетел на вашият скандал.Управителката на магазина не е от хората,които повишават тон и обиждат.Тон държеше мъжът Ви и Вие.Първо Вашата братовчетка е трябвало да уведоми магазина,че ще пазарувате от нейната фирма ( поне аз бих направила това). Второ - тя не е клиент от една година и картата й не е валидна.Трето - правилата на магазина са уточнени,стига да сте лоялен клиент  на едро.Най-вероятно сте обидени от факта,че не са Ви таксували с отсъпка,както го правите в Метро,но за това има вина само Вашата братовчетка-ако беше предупредила,нямаше да се стигне до тази ситуация!!!Бъдете обективна,защото аз бях там и неволно чух скандала Ви и бях свидетел на държанието Ви.Г-жа А.Саравакова е твърде обяснителна(на дълго и широко) и е толкова "мазна",че не повишава тон и дразни с монотонния си говор!Разговорите с нея са оттекчителни!Не е повишавала тон!!!
Успешно и безпроблемно раждане!
Искам само да добавя. че следим темата без да взимаме пряко отношение... но в случая ще ви отговоря Adeliada че вие не сте клиент от три години, а явно сте човек от фирмата или най малко  една от продавачките в магазина.
Защо лъжете и изобличавате фактите?
1. Разговор беше проведен на няколко пъти между президента  на фирмата  и  управителката А. Саракова..няколко пъти в офиса и няколко пъти пред момичетата на касите.
2. Вие като обикновен клиент откъде знаете, че  картата не била валидна? Аз не видях никой да размахва карти и дори да се споменават.
3.не била клиент от една година #Crazy, това го прочетохте на влизане на вратата ли?

Жалки сте от Вис Виталис....

Последна редакция: чт, 08 окт 2009, 10:29 от Амбър

# 52
  • Мнения: 5 647
Второ - тя не е клиент от една година и картата й не е валидна.

А Вие като "неволен" свидетел откъде знаете, че картата е невалидна????
Страхотна реклама си правите на фирмата.  Joy

# 53
  • Мнения: 217

Не че ми е работа ама ............
В крайна сметка става дума за договор за покупко продажба, всеки може да си продава на който иска и при каквито условия уговори.
КЗП нищо неможе да направи.
Госпожата ще прощава ама не е права.
Братовчедката като иска да помага се качва в колата със списъка, пазарува и поле й плащате каквото е взела.

След като братовчедката явно има магазин защо не закупихте всичко от нея на цени на едро ?????

Няма да се учудя ако братовчедката е пазарувала за последно преди 1 година и сега изпратила горките хора да се излагат.
Продава се на едро на търговците Wink прави са си хората.


Друг е въпроса, че продавачката Ви е подвела.

Не споменах нещо, което не мислех , че е важно, но то е описано в жалбите до КЗП, а имено, когато ни беше отказано да платим на едро, президентката на фирмата се обади на А.Саракова и пойска стоката да бъде изпратена  по куриер за нейна сметка с наложен платеж. Това също беше отказано!
Президента на фирмата поиска стоката да бъде запазена за следващия ден и тя да мине и да си я вземе по цени на едро. Това също беше отказано.

 Въпроса е принципен, не става въпрос за 100лв отстъпка, както виждате ние платихме стоката по цени на дребно .Тук говорим за принципи и човешко отношение.

# 54
  • Мнения: 217
Второ - тя не е клиент от една година и картата й не е валидна.

А Вие като "неволен" свидетел откъде знаете, че картата е невалидна????
Страхотна реклама си правите на фирмата.  Joy
На  тръгване от борсата се обърнах към управителката с думите, че ще направя всичко възможно  най малко майките от форума Бгмама да разберат за отношението й към мен, за отвратителното й държание и наглост, А Саракова просто се изсмя показвайки с ръка, колко много клиенти има в момента в магазина и че не я интересува, някакъв форум, а просто сме щели да й направим реклама.

# 55
  • Мнения: 1 650
нищо не съм казал

# 56
  • София
  • Мнения: 8 307

Каза, каза  Mr. Green


Амбър, всъщност и мен не ме интересува какво си написала.
Пазарувала съм инцидентно в Софийската "борса" дребни неща.
Но съм ги намирала само там - в моя случай това бе накрайници за шишета Авент. Може скоро пак да мина за същото. Само в техния магазин съм ги намирала изложени едва ли някой друг е купил 3 кутийки на веднъж(т.е. 6 бр.), но цена на едро не получих, но не съм и очаквала. Аз няма да отида следващия месец/седмица за още толкова.
Преди години съм пазарувала в магазина им на Пиротска.

Сравнението с Метро е ... как да ти кажа след като пускат и деца вътре за мен вече е Супермаркет.
Дали ще отида да си взема една крушка или 20 бр. цената е една и съща.

# 57
  • Мнения: 0
Ами много просто,Г-жи!Влизайки в офиса за плащане чух, че картата не е активна!И не,не работя в магазина,колкото и да Ви се иска,клиент съм.Веднъж и на мен ми се случи да пазарувам,но за мои лични покупки.И тъй като си бях забравила картата,си платих на дребно.Да,и на мен ми стана неприятно,но така се случи.И въпреки всичко,мисля,че е трябвало да се предупреди,преди да се пазарува!!!Нямаше да има това цяло неудобство!!!

# 58
  • Мнения: 217
Име:     Adeliada
Публикации:    0 (N/A на ден)
Ранг:    
Дата на регистрация:    Четвъртък, 08 Октомври 2009, 08:24


И се регистрирахте във форума днес само за да ни кажете , че сте "неволен" свидетел и "влизайки в офиса за плащане" сте чули нещо си........ Joy Joy Joy и защо там  ще плащате като има отделна каса с касиерка, на която се плаща ако пазарувате на едро.....

Защото нас ни попитаха на едро или дребно ще пазарувате и когато казахме на едро ни препратиха на следващата каса//момиче/компютър/...

п.с. Започваме силно да се забавляваме с жалките ви напъни да изчистите името си госпожо А. Саракова smile3501

# 59
  • Мнения: 2 011
Чета,чета... и не мога да повярвам,Амбър,че продължавате да твърдите,че сте онеправдани...
Влизате в магазина с чужда карта,с намерение да "прецакате" магазина,купувайки за бебето ви,ама уж на едро,та да излезе по-евтинко.Питате "Може ли на едро с чужда карта?" Отговарят "Да"  Пазарувате си вие там 4 часа с Т и т.н.,отивате на касата и там хората виждат в количката,че явно не става въпрос за пазаруване на едро,а сте си купили за вас,каквото ви трябва (така де,това работят там,могат да се усетят,че едно корито и 5 бодита не са на едро).И ви отказват... И с право... Какво като имате фирмена карта,тя е за пазаруване на едро,а вие не правите това.Какъв ви е проблемът,не мога да разбера?Не ви е минал номерът,какво толкова се пените?Съжалявам,но ми се струва вече нагло... Че и агитации правите,да не стъпваме в магазина... Всеки ще си прецени сам...

Общи условия

Активация на акаунт