Отговори
# 30
  • Мнения: 3 453
 Ей, няма да се оправим!Никога не съм харесвала дрехите на този магазин, единствено аксесоари съм купувала от там.Аз ако бях на твое място нямаше да платя.Не се ядосвай повече.Желая ти едно прекрасно раждане и здраво бебе!

# 31
  • София
  • Мнения: 8 305
Аз май писах в темата, но нещо не си намирам писаното, не бях разбрала от първия пост дали те купили. newsm78 ... леле то имало 2 теми ... а аз реших, че съм сгазила лука нещо
Това че са се държали зле с вас е лошо, много дори, но това че на теб ти е било зле и с температура и сте пазарували 4 часа и сте се вдигнали на 200 km ума не ми го побира. Та подкрепям Durangо ВВ нямат вина за здравословотото  ти състояние и за разстоянието от вас до ВВ.
Отишли сте мотали сте се 4 часа (едва ли търговец избира толкова,), решили са, че няма да ви таксуват на едро. Ами ако ме устройва промяната на цената, и са ме обслужили "любезно" зарязвам количката на касата и си тръгвам и не пазарувам вече от тях - 3 години бойкотирах Практикер заради една мърла на информацията.
Няма да им дам парите си пък после да мрънкам по форумите "Аз дадох, но вие недей те"!

1000 лв за пазаруване на бебе не чак толкова много, глава ме заболя, когато ексела ми каза колко ще ми струват покупките за първото ми дете(*2 на тази сума бе), а за количка бях предвидила само 300 лв.  

Успокой се и си гледай здравето. Има време за пазар.  

# 32
  • Мнения: 454
Понеже съм от Пловдив, бях чувала някъде, че да пазаруваш на едро във ВВ си е доста трудно. Трябвало да имаш някаква карта, но тази карта се издавала само на фирми, отговарящи на определени условия и др. такива простотии. Не ми стана ясно на кой от двата ВВ сте били, но предполагам, че е на този под хотел Кендрос. Имам чувството, че там консултантките и с конкурс за мухли да ги бяха избирали, нямаше да успеят да направят такъв ужасяващ подбор. За да съм честна, мога да кажа, че консултантките на долния етаж не влизат в това число. Когато сме взимали количка, проходилка, кошара и др. неща които се продават на този етаж, винаги сме срещали любезно отношение и винаги ни е обяснявано кое как работи. Тия горе обаче са ужас. Последно придружих една моя приятелка, която ще ражда тези дни, да направи покупки за бебето. Тя ме помоли да и помогна, тъй като е объркана от списъците, които е прочела. Та вървим си из щандовете и аз и обяснявам, кое ми е било полезно на мен, при което някаква лелка започва да оспорва моето мнение, без никой да я е попитал и най-нагло започва да се налага. Аз естествено я сихтирдосах. Като работи във детски магазин си мисли, че знае всичко, даже ми каза "Ама госпожо, вие явно вече сте забравили". После разглеждаме хавлии и съответно, приятелката ми иска да вземе за новородено от тези, които са квадрат с качулка. Ние виждаме всички видове хавлии на едни закачалки, но в сгънато състояние не можем да разберем, коя какъв вид е. В това време, от около 10 метра се провиква друга консултантка дочула нашия разговор. На тоя ред са халати, на ония са тип пончо, а тия дето ги търсите вие са на долния ред. Хубаво, помогна жената, но трябваше ли целия магазин да разбере. Стана малко дълго, но написах всичко това, за да кажа, че лошото и некомпетентно отношение във ВВ е практика и не е необходимо да предизвикаш персонала, за да се държи лошо с теб. Ти си ги предизвикал вече, щом си решил да влезнеш, така да се каже. Колкото до пазаруването на едро, мога да кажа, че като изключим фирмения магазин на Чиполино, от ВВ зареждат само някакви квартални магазинчета за детски стоки, и то от най мизерните, където сигурно 1000 лв струва стоката в целия магазин, а тя определено не е купена всичката от ВВ. Та и моето мнение е кофти и също не бих взела покупките, та ако ще и да родя в магазина. Ходя във ВВ сравнително рядко и гледам да се ориентирам сама, че иначе рискувам да получа супер "любезно" отношение и естествено "професионално" мнение.

# 33
  • Мнения: 1 167
Прости хора нямащи знанието как се прави добър бизнес....
Имах намерението да ходя до там на пазар. Благодаря на авторката, че ми спести разкарването до Вис Виталис.

# 34
  • София
  • Мнения: 1 456
А, какво е мнението на президента на фирмата или на собственика ако не е един и същ?
Аз в такава ситуация бих първо потърсила най-високопоставения във фирмата за да се изкаже по въпроса. Управителката каквато и роднина да е, мнението на собственика е от единствено значение. Ако той или тя е в час въпреки неприятната случка ще се опита по някакъв начин да
компенсира негативното мнение. Кат за начало може да започне с извинение и после да редуцира цената до тези на едро или да подари част от покупката в името това да покаже, че е добър търговец и до някъде да запази името на фирмата.

Пробвай! Ако не помогне това, тогава можеш да си потърсиш правата другаде.
Така или иначе един тръгнал недоволен клиент, споделил недоволството си с други евентуални бъдещи или настоящи клиенти е много по-тежко и нежелано бреме и огромна загуба , от колкото един акт или каквото и да било там административно наказание.

Иначе, по-важното е да си добре! На финалната права си! Успех и  Hug

# 35
  • Мнения: 217
Днес говорихме със собственика и той реши да не взима отношение по казуса. Пожела ни всичко най-хубаво.

А ние вече изпратихме жалби до КЗП.

# 36
  • Пловдив
  • Мнения: 1 351
Айде и аз да се включа по темата за ВВ. Отвратително отношение, сърдит персонал, който е готов да ти се скара за това че си отишъл да пазаруваш там Close. При нас се случи следното, отиваме да търсим сандали на детето  - 2г., минавам аз да разгледам пижамите, при което една ПРОДАВАЧ - КОНСУЛТАТКА застава до мен и се почва  - ейййй глей кво са направили, преди малко ги подреждах, ровят като кокошки и т.н и т.н, направих се че не я чувам, след малко към мен - какво търсите, пижама за момче номер еди кой си, е какво ровите не виждате ли че няма вашия номер Shocked Shocked Shocked. Направо онемях!!!После имахме разправия за това че не можело да се развързват двете сандали, бяха вързани със свински опашки....И накрая, ще плащаме...мъжа ми и подава картата и касиерката му казва - е не може сега, да ми бяхте казали че ще плащате с карта Close, той и казва че това не е негов проблем, понеже тя трябва да го попита а не да му се кара. ИИИИИИИ тогава вече не издържах и поисках книгата за оплакване, трябва да имат във всеки магазин, а тя най - нагло ми казва, ще извикам управителката, тя да се занимава с вас Shocked. Последваха едни разправии, при което управителката само казваше - да прави сте, извинявам се от името на персонала и др.подобни. Но факт е че останахме много разочаровани и повече няма да отидем там, и както са писали и по нагоре, дано им дойде ума, че в тази криза.....За мен те повече не .съществуват

# 37
  • Варна
  • Мнения: 2 101
Днес говорихме със собственика и той реши да не взима отношение по казуса. Пожела ни всичко най-хубаво.
Много смело решение от негова страна. Всъщност ако на мен ми извъртят подобен театър, ще зарежа количката там на средата и ще си изхарча парите в друг магазин. А на тях поздрави от арменския поп. Някои хора наистина се самозабравят.

# 38
  • Варна
  • Мнения: 1 479
Днес говорихме със собственика и той реши да не взима отношение по казуса. Пожела ни всичко най-хубаво.
Много смело решение от негова страна. Всъщност ако на мен ми извъртят подобен театър, ще зарежа количката там на средата и ще си изхарча парите в друг магазин. А на тях поздрави от арменския поп. Някои хора наистина се самозабравят.

Не че ми е работа ама ............
В крайна сметка става дума за договор за покупко продажба, всеки може да си продава на който иска и при каквито условия уговори.
КЗП нищо неможе да направи.
Госпожата ще прощава ама не е права.
Братовчедката като иска да помага се качва в колата със списъка, пазарува и поле й плащате каквото е взела.

След като братовчедката явно има магазин защо не закупихте всичко от нея на цени на едро ?????

Няма да се учудя ако братовчедката е пазарувала за последно преди 1 година и сега изпратила горките хора да се излагат.
Продава се на едро на търговците Wink прави са си хората.


Друг е въпроса, че продавачката Ви е подвела.

# 39
  • Мнения: 0
Темата е интересна.
Искаме да Ви информираме, че Управителния съвет на Асоциацията на търговците на стоки за детето в България в момента
проучва случилото се в Детска стокова борса Вис Виталис и в съвсем скоро време ще публикува свое становище по въпроса.
Хубава вечер.

# 40
  • Мнения: 454
Ако това не е някаква шега, аз лично, ще очаквам с интерес Вашето становище.

# 41
  • Мнения: 1 167
И на мен ще ми е интересно какво ще е становището ви, при положение, че въпросната управителка е сестра на президента на фирмата.....

# 42
  • Мнения: 847
И аз ще се изкажа....Та картите се издават според зависи дали сте симпатичен или не на въпросната госпожа А.С,която е управител там.Пазаруването на едро също е такова според зависи....
За компетентността на персонала -какво да ви кажа - наистина някои не знаят защо са там.
Дюранго -ти нали знаеш коя съм Wink и с какво се занимавам....Та да ти кажа ,че и аз имам  клиентска карта (като търговец) към Вис Виталис ,но изобщо нямам детски магазин или друго...И да пазарувах си на едро най-спокойно от там, и да всичко е според зависи ,кой си ,какъв си ,и колко си познат  и приятел на въпросната госпожа ...
А и можеш да попиташ една дама ,(която и двамата познаваме ), и  на която и се налага да пазарува по цени на едро от ВВ с уговорката на вносителите , и тя може да ти каже същото като мен .
Г-н Неделчев - не мисля ,че  вашата комисия ще направи нещо ...защо ли - ами защото и вие работите с Вис Виталис като борса и им предлагате изделия на тях като ваш клиент , ако не вие лично,  познавам  поне един член от вашата асоциация която зарежда Вис Виталис с играчки ...Та искате да ми кажете , че ще потърсите вина от ваш клиент с риск да го загубите като клиент ,нещо не вярвам ,а и ми е трудно да го повярвам ... Peace
Към авторката - ако бях на твое място щях да зарежа цялата количка и най-демонстративно да си изляза.И един лев нямаше да им дам .За отношението на госпожа управителката към вас ви вярвам ,за викането също тъй като съм била свидетел и аз...
чудя се кой още пазарува от тях ?? Thinking
За мен Вис Виталис са същите като Хиполенд .. ooooh!

# 43
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Абе няма ли модератор да обедини двете теми?!? Писна ми да цъкам от едната в другата! Ако бяха пуснати десет теми и в десетте ли щяха да пишат -  да задръстят първа страница?
И изобщо започна една сапунка... "Дюранго, нали знаеш коя съм...", "Търговец съм, ама нямам магазин...", "Познавам една госпожа, която и ти я познаваш..." Баси! Остава да се появи брат-близнак, за който никой досега не е чувал, може и някакъв чужденец, който да преследва за брак някаква госпожица, както и част от постовете да бъдат на турски... Не'ам нерви, давайте 235-ти епизод с развръзката!

# 44
  • Мнения: 454
Ха-ха. Те темите станаха общо 3 и аз се чудех в коя от трите да  предложа обединението.

Общи условия

Активация на акаунт