Връщане на ел.уред в Техномаркет-възможно ли е?

  • 12 515
  • 28
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Проблемът ми е следния-купих си хлебопекарна Мулинекс от Техномаркет преди 3 дни.Пробвах 3 пъти да опека хляб,но на основната програма,която е за обикновен хляб-той си остава суров,с две думи не отговаря на очакванията ми.После прочетох във форума,че точно от този модел-2000 имало и други  оплаквания,но вече я бях взела.Та...въпросът ми е-имам ли право да я върна в магазина  и да ми я заменят с друга?
Някой ако е запознат или е  имал подобен проблем, много моля да сподели! Hug

# 1
  • Мнения: 25 623
Да, имаш. Даже и да има повреда, те са длъжни да ти я пратят за ремонт, не ти да търсиш сервиза. Казваш, че правиш рекламация и толкова.
 Но щом е купена преди 3 дни, можеш да я върнеш и без обяснения, ако не се лъжа.

# 2
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 729
Моята е купена от Зора, два пъти се разваля Мулинекс 5000 е, нося я в магазина. Те я носят в сервиз, но предния път чаках 3 седмици, сега ще видим колко. Един консултант ме попита защо не я нося в сервиза, но му казах че не знам къде е. да не говорим че в гаранционната карта пише, че сервиза е в София, Пловдив и Варна  и ако нямам нет да разбера кои са им партньори, как да разбера къде да я нося.

# 3
  • Мнения: 1
В моя случай проблема е,че машината няма повреда,а явно самия модел е несполучлив.Затова се интересувам-имам ли право просто да я върна,понеже тук не става въпрос за повреда,която трябва да поправят.И ако имам право-трябва да си избера друга машина или могат и парите да ми върнат,понеже в тоя ценови диапазон алтернативата беше един модел на Делонги,за който нямам информация дали е добър или не.

# 4
  • Мнения: 1 125
 Mr. Green Амиии теоретично можеш да си върнеш работещия уред (имаш това право). Ноооо е твърде вероятно да почнат да ти обясняват че нямаш право. А и практиката в Техномаркет е този уред да се продаде - тоест някой да си го купи вместо нов, и на цената на нов .......

# 5
  • Мнения: 1 125
 newsm78 Ама тази тема на едни размисли ме навежда ...... просто не е истина. Между другото, непосредствено преди да излезна в майчинство работих точно в Техномаркет (това всъщност е първият ми работодател, който ме осигурява на реалното заплащане, и не съм ощетена при ползване на болнични и подобни ... но това е друга тема). В името на истината, за да направиш рекламация и да върнеш уреда няма 3 или 7-дневен срок по закон (както ще се опитат да те убеждават в магазина ...).

Трагичното е, че в БГ наистина от това са потърпевши следващите клиенти, на които въпросните върнати уреди се пробутват ... Поради което мен лично много ме е дразнило безпричинното връщане (тоест когато няма проблем с неизправност, а просто клиентът не е знаел какво иска да си купи ...). Всъщност, на IT-сектор (където работех) проблемът е още по-сериозен. Например ако "уредът" е компютър с лицензирана операционна система в момента на първо включване започва да тече "демо"-периодът за някои приложения, с което следващият клиент е ощетен значително ...

Както и да е ... любопитно ми е защо се е стигнало до купуването на въпросната хлебопекарна. Тоест какви са причините да не сте знаели всъщност какво и защо искате да си купите. И в какъв точно смисъл въпросната хлебопекарна не е оправдала очакванията ви. Все пак, няма и хипотетична вероятност да си направите хляб от пясък ... А в името на истината въпросните автоматични хлебопекарни само автоматизират процеса, няма как да стане нормален хляб при ненормална комбинация на продуктите. Тоест, никоя хлебопекарна няма да направи нормален хляб при ненормално съотношение на продукти (или използване на некачествени такива, например влажно брашно в резултат на неправилно съхранение, проблем с маята и т.н.).

Предлагам да обсъдим начинът, по който експлоатирате въпросната хлебопекарна ...

# 6
  • Мнения: 1
bibona ,мога да те уверя,че не става въпрос за ненормална комбинация от продукти или желания да напарвя хляба от пясък,все пак имам претенции,че съм грамотна и мога да прочета рецептата и да си премеря точно продуктите.Сетих се и да сменя брашното,с пясък не бях се сетила да пробвам.Значи-проблемът не е в продуктите,нито в грамажите-спазвам всичко съвсем точно.Снощи след поредния опит да опека хляб на 1 програма-за обикновен хляб,отново остана суров и го доопичах още 30 минути.На въпроса-че не съм знаела какво и защо исакм да купя-аз исках да си купя пекарна,която да ми опече хляб според описанието-това трябва да стане на 1 програма за 3.08часа,но се оказва в последствие,че пекарната не го опича ,а трябва допълнително опичане.Както вече писах-след като я купих прочетох в темата за пекарните,че точно от този модел на Мулинекс-W2000 имало и други недоволни.Искам да уточня,че не става въпрос за някаква моя приумица,че просто ей така ми е хрумнало да си върна пекарната-аз си я купих с такова желание и сега много ме е яд,че явно съм направила злополучен избор.Та...това всъщност е въпросът-имам ли или нямам право да я заменя?

Последна редакция: чт, 04 мар 2010, 11:32 от georgi@

# 7
  • Мнения: 1 125
По закон имаш право да я замениш, ако евентуално в магазина ти откажат - редът е: 1) влизаш при управителя и почваш да му пилиш нервите, като му даваш да разбере, че знаеш какви са ти законовите права; евентуално го информираш, че ще потърсиш съдействие и от разните организации за защита на потребителите 2) ако се наложи, наистина търсиш такова съдействие.

# 8
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 729
Както и да е ... любопитно ми е защо се е стигнало до купуването на въпросната хлебопекарна. Тоест какви са причините да не сте знаели всъщност какво и защо искате да си купите.
Предлагам да обсъдим начинът, по който експлоатирате въпросната хлебопекарна ...
Много интересни въпроси задавате. Аз исках хлебопекарна, защото на стара й загубих перките за 40 лв от ТСм магазин, пекох 1г и половина хляб. Не знам защо си мислите, че като сме клиенти сме неграмотни едва ли не. Казва жената, че не пече хляба и толкова. Мен се опитваха да ме уверяват, че не съм я програмирала правилно, те я рестартирали и тръгнала, първо бутон за рестартиране няма. При задържане на бутона за включване и изключване, започва отново програмата. В сервиза са ми сменили мотора, сигурно са го направили, защото пекарната си работи, а аз не мога да  я програмирам правилно. Нося я в магазина, нямам работа  в сервиза, едно че не мога да си го избера сама, второ че на тях съм им дала парите си, при тях е книгата за рекламации.

Ето една тема от нашият дом, за друг уред  е,  но може да ви е полезна:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=478727.0

# 9
  • Мнения: 1 125
Ето една тема от нашият дом, за друг уред  е,  но може да ви е полезна:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=478727.0

Да, за съжаление в БГ точно така стоят нещата ... ако не си знаеш правата и/или не си ги търсиш има да те баламостват в ТМ ... там пък това е фирмена политика, колкото и да е жалко!

Аз лично бих се въздържала да си купя пералня от ТМ, пък и хлебопекарна ... въпреки че имам право на отстъпка от цената.

# 10
  • Мнения: 15
Имаме пекарна на Кенууд. Работи и няма такъв проблем. Явно Мулинекс нещо са оплескали щом има толкова хора с проблеми. За връщането в ТМ - сложна работа и повечко време и нерви.

# 11
  • Варна
  • Мнения: 2 576
Какво стана с вашата пекарна, успяхте ли да я върнете?

# 12
  • Мнения: 411
Поради което мен лично много ме е дразнило безпричинното връщане (тоест когато няма проблем с неизправност, а просто клиентът не е знаел какво иска да си купи ...).
Това звучи меко казано цинично. Едно е да придобиеш представа за дадения продукт по външния му вид, съвсем друго е от опит. Затова и закона и практиката предоставя пробен срок, т.е. срок в който може да се върне дадената стока.
А това за повторна продажба на върнатите изделия не е само българска практика.
Към автора на темата. По закон можете да върнете стоката в срок до един месец. Не знам дали няма да ви направят проблем за това, че машината е ползвана. Другия вариант е рекламация, поради дефект. Практиката е да имате 2 или 3 рекламации за да искате машината да Ви бъде сменена с друга или да Ви възстановят парите. 

# 13
  • велико търново
  • Мнения: 585
И аз да се включа с въпрос към bibona .Закупихме си скоро нов хладилник от техномаркет ,но като ни го доставиха и се подписахме на някаква си декларация ,че го приемаме в здрав външен вид .Обаче като махнах сума ти и найлони лепенки и кесийки се оказа ,че едната купа за плодове най -отдолу е с голяма пукнатина и счупване. При искане за рекламация ни казаха да сте гледали ,а и сте се подписали на декларацията и нямате право на рекламация.А и купата е аксесоар и не влиза в гаранцията.Това го има само в България.

# 14
  • Мнения: 1 125
За съжаление - наистина да сте гледали преди да подпишете! Ами ако е било всичко здраво, но вие сте го счупили? И вие вече не може да докажете че не е така ... защото вашия подпис потвърждава точно че всичко е здраво!

 Wink То теоретично просто имате право да върнете продукта - но трябва да е в оригиналната опаковта И ДА НЯМА СЛЕДИ ОТ НЕПРАВИЛНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ, като например счупване ...

Общи условия

Активация на акаунт