Връщане на ел.уред в Техномаркет-възможно ли е?

  • 12 520
  • 28
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3
Съгласно закона за защита на потребителите, мисля, че имаш право да върнеш продукт до 7 дена. Предполагам трябва да се пази касова бележка, оригинална опаковка и тн. Винаги може да се пусне и жалба до комисията ако считаме, че сме прецакани.

# 16
  • Мнения: 4 275
Аз си взех миксер от Кауфланд. Не оправда очакванията ми. В листа с инструкциите  пишеше на всеки 5 минути работа - 5 минути почивка. Още на следващия ден отидох и го върнах, а хората ми върнаха парите. Но в ТМ май стоят другояче нещата ...  Confused

# 17
  • София
  • Мнения: 8 285
Дочетох темата до края но ето този пост ме провокира да пиша.

newsm78 Ама тази тема на едни размисли ме навежда ...... просто не е истина. Между другото, непосредствено преди да излезна в майчинство работих точно в Техномаркет (това всъщност е първият ми работодател, който ме осигурява на реалното заплащане, и не съм ощетена при ползване на болнични и подобни ... но това е друга тема). В името на истината, за да направиш рекламация и да върнеш уреда няма 3 или 7-дневен срок по закон (както ще се опитат да те убеждават в магазина ...).

Трагичното е, че в БГ наистина от това са потърпевши следващите клиенти, на които въпросните върнати уреди се пробутват ... Поради което мен лично много ме е дразнило безпричинното връщане (тоест когато няма проблем с неизправност, а просто клиентът не е знаел какво иска да си купи ...). Всъщност, на IT-сектор (където работех) проблемът е още по-сериозен. Например ако "уредът" е компютър с лицензирана операционна система в момента на първо включване започва да тече "демо"-периодът за някои приложения, с което следващият клиент е ощетен значително ...

Както и да е ... любопитно ми е защо се е стигнало до купуването на въпросната хлебопекарна. Тоест какви са причините да не сте знаели всъщност какво и защо искате да си купите. И в какъв точно смисъл въпросната хлебопекарна не е оправдала очакванията ви. Все пак, няма и хипотетична вероятност да си направите хляб от пясък ... А в името на истината въпросните автоматични хлебопекарни само автоматизират процеса, няма как да стане нормален хляб при ненормална комбинация на продуктите. Тоест, никоя хлебопекарна няма да направи нормален хляб при ненормално съотношение на продукти (или използване на некачествени такива, например влажно брашно в резултат на неправилно съхранение, проблем с маята и т.н.).

Предлагам да обсъдим начинът, по който експлоатирате въпросната хлебопекарна ...
това което мога да кажа е: Браво! Поздравления, че не работите вече там! Не бих желала да ме обслужи човек с такава "компетентност".
Последния път, когато искахме да купим фоторамка и попитахме "Има ли памет?", девойката каза: "Не". Тогава поискахме кутията и се оказа, че има. Дори не си даде труда да погледне, а говореше наизуст.

Кой какво си го е купил си е негов проблем. Ако ще и само за да го разгледа или снима с него.
А тези "демо приложения", за които се притесняваш не се ли хабят, когато се използват "уредите" като мостри в магазина, персонала не се ли обучава върху тях?
Между другото от тези магазини последно бих си взела компютър. А телефоните си проверявам дали са нови, че единия го купихме със снимки на персонала и отчетени минути на разговор.
Ако бе прочела внимателно за какво се говори и беше ползвал хлебопекарна щеше да си наясно, че е малко вероятно да не се получи добър резултат при основен хляб (бяло брашно, вода, мая, сол, захар) Все пак човек като му е ново нещо и не е ползвал спазва инструкциите, а уредите си имат приспособления за мерене.

По темата Надявам се да си успяла да я върнеш. Ако

# 18
  • Мнения: 1 125
Последния път, когато искахме да купим фоторамка и попитахме "Има ли памет?", девойката каза: "Не". Тогава поискахме кутията и се оказа, че има. Дори не си даде труда да погледне, а говореше наизуст.

Кой какво си го е купил си е негов проблем. Ако ще и само за да го разгледа или снима с него.
А тези "демо приложения", за които се притесняваш не се ли хабят, когато се използват "уредите" като мостри в магазина, персонала не се ли обучава върху тях?
Между другото от тези магазини последно бих си взела компютър. А телефоните си проверявам дали са нови, че единия го купихме със снимки на персонала и отчетени минути на разговор.
Ако бе прочела внимателно за какво се говори и беше ползвал хлебопекарна щеше да си наясно, че е малко вероятно да не се получи добър резултат при основен хляб (бяло брашно, вода, мая, сол, захар) Все пак човек като му е ново нещо и не е ползвал спазва инструкциите, а уредите си имат приспособления за мерене.

 hahaha Ами трябва да ти кажа, че по-скоро трябва да съжаляваш че такива "некомпетентни" като мен нямат желание да работят там! Защото мен лично 5лв бонус за пробутан уред не ме мотивират особено и не се старая на всяка цена клиента да си купи нещо употребявано, или нискокачествено или просто много по-скъпо от алтернативата (без каквито и да било предимства). Но има хора, които целят така да постигнат доооста по-висока заплата, и например като не искат да си купиш точно тази фоторамка директно те лъжат, за да ти предложат евентуално друг модел, "по-добър", ама от който евентуално е останала само мострата ...

Уредите като мостри в магазина само са изложени, тоест просто събират прахоляк (говоря за лаптопите, то за тях важат и въпросните приложения). И приложенията с нищо никому не са интересни - ще тръгне някой от персонала да се "обучава" да ползва демо офиса ...  hahaha На IT сектор обикновено има включена само една (рядко 2-3) мостри ... А като става въпрос за въпросния телефон, твърде вероятно е да е бил купен от клиент, но после да е бил върнат (понякога и поради проблем, възникнал по време на експлоатацията ...) - всъщност да е ползван от клиент ... Да, за съжаление политиката на фирмата е, че всички върнати (евентуално отремонтирани) уреди, както и всички мостри се продават ... И да, политиката на фирмата е консултантите да не ви информират изрично, че имате право на отстъпка от цената, когато си купувате мостра ... Колкото и да не ти харесва ... И да, аз също никога, ама НИКОГА не бих си купила компютър от там, ... но това е съвсем друга тема!

# 19
  • Мнения: 3 157
От страницата за КЗП:
· Какво да прави потребителят с промишлена стока, която не задоволява потребностите му? Занася я в магазина в 3 дневен срок, но там няма аналогична стока, с която би могла да се замени. Може ли в този случай да се съгласи на замяна със съвсем друга стока?

Потребителят има право на рекламация при:
• Констатирани липси
• Дефекти на стоката
• Несъответствие с обявения размер
• Несъответствие с обявената търговска марка
Замяната е възможна само ако стоката се връща в неповреден и чист вид, с опаковка, маркировъчни обозначения и документи по продажбата, само при условие, че търговецът се съгласи (по закон не е задължен). Потребителят трябва да се задоволи с вече закупената стока.

# 20
  • Мнения: 219
Имам същия проблем с Мулинеск , купен преди три дена от "Технополис".
 Изпробвах четири различни рецепти с различни продукти и нещо не се получава. Хлябът е като тухла и мисля ,че не ми работи нагревателя както трябва.  Бухва и не се изпича. За целия дълъг период не успява д астане по-тъмен от бледо кафяв .
давайте идеи какво да го правя  Embarassed Laughing   

# 21
  • София
  • Мнения: 8 285
mcheuz, пробвай с основния хляб - с бяло брашно, вода, мая, сол, захар (и в=евентуално някаква мазнина, но тя е за сметка на водата). Тъмните брашна и добавките са "висш" пилотаж.  Mr. Green Спазвай точно рецептата, всичко да е на стайна температура. И ако не се получи явно проблема не е в оператора и продуктите.

# 22
  • Мнения: 224
newsm78 Ама тази тема на едни размисли ме навежда ...... просто не е истина. Между другото, непосредствено преди да излезна в майчинство работих точно в Техномаркет (това всъщност е първият ми работодател, който ме осигурява на реалното заплащане, и не съм ощетена при ползване на болнични и подобни ... но това е друга тема). В името на истината, за да направиш рекламация и да върнеш уреда няма 3 или 7-дневен срок по закон (както ще се опитат да те убеждават в магазина ...).

Трагичното е, че в БГ наистина от това са потърпевши следващите клиенти, на които въпросните върнати уреди се пробутват ... Поради което мен лично много ме е дразнило безпричинното връщане (тоест когато няма проблем с неизправност, а просто клиентът не е знаел какво иска да си купи ...). Всъщност, на IT-сектор (където работех) проблемът е още по-сериозен. Например ако "уредът" е компютър с лицензирана операционна система в момента на първо включване започва да тече "демо"-периодът за някои приложения, с което следващият клиент е ощетен значително ...

Както и да е ... любопитно ми е защо се е стигнало до купуването на въпросната хлебопекарна. Тоест какви са причините да не сте знаели всъщност какво и защо искате да си купите. И в какъв точно смисъл въпросната хлебопекарна не е оправдала очакванията ви. Все пак, няма и хипотетична вероятност да си направите хляб от пясък ... А в името на истината въпросните автоматични хлебопекарни само автоматизират процеса, няма как да стане нормален хляб при ненормална комбинация на продуктите. Тоест, никоя хлебопекарна няма да направи нормален хляб при ненормално съотношение на продукти (или използване на некачествени такива, например влажно брашно в резултат на неправилно съхранение, проблем с маята и т.н.).

Предлагам да обсъдим начинът, по който експлоатирате въпросната хлебопекарна ...

Искам да ви кажа че в много случай клиентът не знае точно какво купува, защото няма кой да му даде адекватна и изчерпателна инфомарция в магазинът. В 95% от случаите когато попитам някой консултатнт за някой уред информацията, която получавам е точно това, което пише да малките табелки с цените еми да ме извиняват ама това мога да си го прочета и сама Simple Smile

В една от рекламите мисля че даже го имаше и на сайтът на Техномаркет беше обявено ПРОБВАЙТРЕ ПРОДУКТЪТ В 30ДНЕВЕН СРОК И АКО НЕ ВИ УДОВЕЛТВОРЯВА МОЖЕТЕ ДА ГО ВЪРНЕТЕ.

# 23
  • Мнения: 12
Мисля, че трябва да настоявате ако не да ви върнат парите, наистина да ви я заменят. В крайна сметка хлебопекарната не изпълнява основната си функция. 

# 24
  • Мнения: 23
И аз съм в списъка на потърпевшите - Техномаркет Стара Загора. Закупихме пералня Зануси в събота , инсталирахме я в неделя, по инструкция я пуснахме пробно, така както е описано проработи  т.е напълни вода и завъртя, изкара си програмата и след 1 час решихме да я пуснем с пране обаче не т,ъгва се чува един и същи звук без да върти без да пълни. Спряхме я. След час пак проба - пак нищо. Обажда ме се на техник. Каза в понеделник - 19.04 ще ни посети, дойде и констатира изгоряла платка. Отказахме ремонт и поискахме замяна, каза да се обърнем към магазина. В понеделник отиваме в магазина и съответно - отказ. Тръгнахме да търсим телефони на представители на Зануси в София, свързахме се - отговорът беше , че имаме право само на ремонт но не и на замяна, обадихме се на управителя на ТМ Стара.З. отговорът същия. Сега ми остава КЗП. Пералнята е за майка ми - пенсионерка, която си събираше лев по лев за да си я купи и толкова се зарадва. Амбицирала съм се заради нея.
След прочетеното по-горе вече съм напълно сигурна , че пералнята която ни продадоха е от върнатите, в къщи се оказа че липсват разни  части , а маркуча за чиста вода беше мокър.

# 25
  • Мнения: 224
И аз съм в списъка на потърпевшите - Техномаркет Стара Загора. Закупихме пералня Зануси в събота , инсталирахме я в неделя, по инструкция я пуснахме пробно, така както е описано проработи  т.е напълни вода и завъртя, изкара си програмата и след 1 час решихме да я пуснем с пране обаче не т,ъгва се чува един и същи звук без да върти без да пълни. Спряхме я. След час пак проба - пак нищо. Обажда ме се на техник. Каза в понеделник - 19.04 ще ни посети, дойде и констатира изгоряла платка. Отказахме ремонт и поискахме замяна, каза да се обърнем към магазина. В понеделник отиваме в магазина и съответно - отказ. Тръгнахме да търсим телефони на представители на Зануси в София, свързахме се - отговорът беше , че имаме право само на ремонт но не и на замяна, обадихме се на управителя на ТМ Стара.З. отговорът същия. Сега ми остава КЗП. Пералнята е за майка ми - пенсионерка, която си събираше лев по лев за да си я купи и толкова се зарадва. Амбицирала съм се заради нея.
След прочетеното по-горе вече съм напълно сигурна , че пералнята която ни продадоха е от върнатите, в къщи се оказа че липсват разни  части , а маркуча за чиста вода беше мокър.

Такива продукти в нормалните държави, към които ние явно не спадаме се обозначаватс знак REFURBRISHED и се продават на по-никса цена

# 26
  • Мнения: 76
Ние имаме предупреждение от сервиз,който обсужва подобни маркети.При всяка покупка снимайте на ксерокс касовата бележка.,защото ако имаш забележки след време ти изискват всички документи при покупката,а ако касовата бележка е избеляла с времето те прецакват яко. Crossing Arms

# 27
  • Мнения: 0
Здравейте, ние също си купихме пекарна Мулинекс на 7.12.2009 г. ако не се лъжа.....Първият хубав хляб изпекох едва миналата вечер. До този момент са ми сменени 4 или 5 пъти машините с друга от същия модел. Разкатаваха ме, лъгаха ме, че всичко е по моя вина и едва ли не те вървят срещу себе си само и само да ме угодят... ThinkingСлед поредният неуспешен опит с тази машина аз казах, че ако не ми се смени с друг модел машината ще се свържа с агенцията за защита на потребителите. Излезнаха ми с това, че само аз правя проблеми и всички машини, които съм върнала са вече продадени и никой не се е оплакал и един вид аз съм некадърницата... #Cussing out Нека е така, няма проблем за мен....Всичко това беше прелюдия... Joy
Просто исках да кажа на всички, дерзайте и си търсете правата. Отиваме с парите си и ни правят на маймуни. Не бива да го допускаме, нали сме европейци... Laughing

# 28
  • Мнения: 419
Аз искам да попитам не трябва ли и транспорта да влиза в гаранцията? Нашият аспиратор като се развали мъжът ми го демонтира, качи го в колата и го закара. Но ако бях останала сама защо да притеснявам други хора или да плащам за тази дейност, а и длъжна ли съм да имам книжка и кола? Когато човек връща по-обемист уред, който е в гаранция, то е много вероятно да изникнат разходи по транспорта и ако уреда си работеше както си трябваше, тези разходи нямаше да бъдат направени, тогава не би ли трябвало да се поема транспорта?

Общи условия

Активация на акаунт