Предупреждение за 138СОУ

  • 18 871
  • 179
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 41 506
Ясно доказателство за големите различия между двете училища е, че след пети клас във 119 СОУ се влиза със не леки изпити (това училище е филиал на СМГ)

За да не изпадат четящите в заблуда - СМГ няма филиал.

# 31
  • sofia
  • Мнения: 8 949
Мисля си, че всичко е много ясно. Както съм си казала ПОЛОЖИТЕЛНОТО мнение за 138-мо и специално от класната на моята дъщеря, което както горе беше споменато е най-важното в началния курс, така съм си казала и причините за негативното за 119-то.
Кой клас е дъщеря ти и коя е класната й? Защото именно това си говорим, кой учител става и кой - не. И ако в едно училище преобладавт втория тип, логиката е, че то не става....
Синът ми е от предучилищната в 138. Юни месец ни представят една много приятна учителка, септември- хоп изненада друга, втория срок - пак смяна, първи клас - госпожата е по заместване, по ред причини решаваме да сменим класа (имаше и възможност), втори клас - не ми се говори вече......то при читавите госпожи явно не се освобождават места в класовете (освен ако не се смени местоживеенето на родителите и детето). Факт е, че има доволни от класната на сина ми в момента, но това са родителите на 4-5 деца, с които тя работи, другите да се оправят.

ПП: Само дето, дъщеря ти не е учила в 119.

# 32
  • Мнения: 26
Дъщеря ми сега е в трети клас, класната и се казва Рахили Василиаду. Класа е от 24 деца. От първи клас никой не се мести - започваме с една учителка и едни деца и се надявам да завършим догодина по същия начин.
От учителката им по английски и класна на съседен клас също съм доволна - казва се Кирякова.


П.П. Аз и споделих защо.

# 33
  • Мнения: 32
Ясно доказателство за големите различия между двете училища е, че след пети клас във 119 СОУ се влиза със не леки изпити (това училище е филиал на СМГ)

За да не изпадат четящите в заблуда - СМГ няма филиал.

Не се изразих правилно и наистина може да заблудя някой. Във 119-то има математическа паралелка филиал на СМГ, това може да го проверите.

# 34
  • Мнения: 32
    Но нека да се върнем на темата, видно е, че недоволните са много повече от 138 СОУ. Познавам лично поне 10 човека, преместили децата си в други училища по същата причина поради, която го направих и аз, а виждам, че в този дебат се включват и други "опарили се". Излиза, че човек трябва да разчита на голям късмет да попадне на читав начален учител или пък да има добри нагаждачески способности във 138 СОУ, а това май не е идеята за ходене на училище. Споменах вече, че рибата се вмирисва откъм главата, затова се чудех на директорката как не й прави впечатление такова текучество на ученици. Относно 119-то, макар че съм с добри впечатления, за сега ще се въздържа да коментирам, защото синът ми е от скоро там и мисля, че няма да бъда достатъчно обективна в своето мнение. Но когато събера достатъчно впечатления ще напиша тема за това. Иначе се чудя как може някой да изказва мнение за училище в което не е учило детето му. Впечатленията, било то добри или лоши трябва да са от "първа ръка".

# 35
  • Мнения: 26
По скоро видно е, че имащите повод за недоволство са по активни в темата, което не е същото като недоволните са повече от доволните.
Аз познавам лично 24 семейства, които не си и помислят да преместват децата си в други училища, защото са доволни от отношението на децата към училището и на учителите към децата.
Познавам немалко родители, които записват и второто си дете в това училище.

Нивото и на децата, и на родителите на съучениците на дъщеря ми е достатъчно високо, за да се стимулират взаимно и да им е неудобно един от друг да отидат без домашно.

За мен средата е изключително важна, а тази в класа на дъщеря ми е на достатъчно високо ниво, разбира се по моя стандарт.

Това, че твоето дете е имало личностен проблем с деца от класа и с госпожата е ужасно неприятно в ранна детска възраст, но кой, ако не вие ще реши проблема на детето било с разговори с него или с учителката му. Много ясно, че никъде нещата не са само черни или бели, затова такива крайни постове ми се струват изключително необмислени и ме амбицира да се изкажа.

Във всяко училище в София учат няколко стотин деца, включително и в 138-мо. Тук активните недоволни са 3-4.

Може би вие просто не сте успели да се справите със ситуацията....

# 36
  • Мнения: 32

Може би вие просто не сте успели да се справите със ситуацията....


 #Crazy това е трудно за коментиране. Във това училище има ОЧЕИЗВАДНИ проблеми, които посочих и не си ги измислям. Не случайно споменах, че другото дете, напуснало въпросният клас е коренно различно от моят син и двамата не са дори приятели, общото е единствено подходът на т.нар. учителка. За мен не е нормално учител да се подиграва  и измисля прякори на ученици и да се прикриват инциденти. Нямам желание за изпадам в подробности, а и е безсмислено, достатъчно казах. Именно, за да не каже някой, че вероятно моето дете е специално и има някакъв специфичен личностен проблем. Не знам какви са критериите ви за добро училище и не ме интересува, а и нямате база за сравнение, да знаете как е в НОРМАЛНИТЕ училища. То е ясно, че няма само черно или бяло, но в 138 СОУ нещата са по-скоро зле, защото ако говорим за това че там е хубаво, как изобщо се допускат такива работи да се случват и виждам, че недоволните са повече и това във никакъв случай не е случайно. Въпреки, че държите на обратното, не е коректно да заблуждавате хората.

# 37
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 930
За мен средата е изключително важна, а тази в класа на дъщеря ми е на достатъчно високо ниво, разбира се по моя стандарт.

Именно. Wink Явно този стандарт напълно съответства на вашите представи за добро ниво.  hahaha За щастие в темата виждам, че пишат и достатъчно други хора (определено мнозинство), които имат далеч по-ясна визия за нещата. За съжаление негативите са изпитани на личен гръб в доста случаи.  Confused Дано не се повтарят повече.  Praynig Макар че аз лично не съм оптимист и не вярвам - проблемите със 138-о са от години и става все по-зле и по-зле, тъй като на директорката явно така й е по-удобно. Жалко, навремето това бе едно добро училище. Confused

# 38
  • Мнения: 32
на директорката явно така й е по-удобно. Жалко, навремето това бе едно добро училище. Confused

Може би трябва да бъдат уведомени за това от РИОЗ.

# 39
  • Мнения: 26
За мен средата е изключително важна, а тази в класа на дъщеря ми е на достатъчно високо ниво, разбира се по моя стандарт.

Именно. Wink Явно този стандарт напълно съответства на вашите представи за добро ниво.  hahaha За щастие в темата виждам, че пишат и достатъчно други хора (определено мнозинство), които имат далеч по-ясна визия за нещата. За съжаление негативите са изпитани на личен гръб в доста случаи.  Confused Дано не се повтарят повече.  Praynig Макар че аз лично не съм оптимист и не вярвам - проблемите със 138-о са от години и става все по-зле и по-зле, тъй като на директорката явно така й е по-удобно. Жалко, навремето това бе едно добро училище. Confused

Това го написах само да не Ви обидя, но доброто, както винаги бива наказано.
От първо лице познавам най-добрите софийски училища и нивото на началното образование, което получава моята дъщеря е много добро - нима в класа на сина ви се работи с децата по всички предмети с интерактивна дъска, до която с мишки имат достъп всички деца. Работи се по нова система за обучение по математика, която да направи предмета интересен и забавен на децата, децата се надпреварват да носят(по собствено желание) презентации на компютър или табла и се сърдят като за тях няма свободна тема.
Общо взето ТОВА е частично разказана моята представа за МНОГО ДОБРО ниво.

И само един учител да има като г-жа Василиаду в 138-мо СОУ, аз бих се чувствала задължена да си кажа положителното мнение и не бих могла просто да подмина подобна тема.





# 40
  • sofia
  • Мнения: 8 949
..... нима в класа на сина ви се работи с децата по всички предмети с интерактивна дъска, до която с мишки имат достъп всички деца. Работи се по нова система за обучение по математика, която да направи предмета интересен и забавен на децата, децата се надпреварват да носят(по собствено желание) презентации на компютър или табла и се сърдят като за тях няма свободна тема.
Ще ме накараш довечера да се кача до втория етаж да проверя за дъската. В колко класни стаи има такива дъски? Защото цената на 1 (със съпровождащото оборудване) е към 10 хил. лв.
Два от третите класове делят стаи с два от вторите, освен дъската да е в стаята където се помещават другите трети класове?

Разцъках набързо....най-вероятно става въпрос за един софтуерен продукт на "Енвижън". Компютър, проектор, бял екран и мишки за всички......интерактивната дъска е нещо съвсем различно.

Последна редакция: чт, 19 апр 2012, 14:45 от vesi1

# 41
  • Мнения: 32
И аз не знам нищо за никаква дъска, а бяхме четири години там. Но така или иначе, темата е за наличието на сериозни проблеми в това училище и съществуването им трудно може да бъде опровергано.

# 42
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 930
...нима в класа на сина ви се работи с децата по всички предмети с интерактивна дъска...

В класа на сина ми със сигурност не работят. По дребната причина, че той е все още на 4 години.  Joy Май ме обърка с някой.  Wink

Една дъска не прави обучението качествено. Naughty Направо е смешно.

# 43
  • Мнения: 26
...нима в класа на сина ви се работи с децата по всички предмети с интерактивна дъска...

В класа на сина ми със сигурност не работят. По дребната причина, че той е все още на 4 години.  Joy Май ме обърка с някой.  Wink

Една дъска не прави обучението качествено. Naughty Направо е смешно.
Отговорът ми беше насочен към авторката на темата. Мисля, че е очевидно.

Смейте се, щом ви е смешно, дъските се явяват неодушевени предмети, които никого не обучават, заинтересоваността на преподавателя да представи уроците по различен и по-интересен начин е важна (на това се опитах да наблегна), но явно материалното оборудване се оказа за Вас по-интересното в моя пост.

# 44
  • Мнения: 26
..... нима в класа на сина ви се работи с децата по всички предмети с интерактивна дъска, до която с мишки имат достъп всички деца. Работи се по нова система за обучение по математика, която да направи предмета интересен и забавен на децата, децата се надпреварват да носят(по собствено желание) презентации на компютър или табла и се сърдят като за тях няма свободна тема.
Ще ме накараш довечера да се кача до втория етаж да проверя за дъската. В колко класни стаи има такива дъски? Защото цената на 1 (със съпровождащото оборудване) е към 10 хил. лв.
Два от третите класове делят стаи с два от вторите, освен дъската да е в стаята където се помещават другите трети класове?



Разцъках набързо....най-вероятно става въпрос за един софтуерен продукт на "Енвижън". Компютър, проектор, бял екран и мишки за всички......интерактивната дъска е нещо съвсем различно.

Проекта се казва Mouse Mischief - на сайта на училището в Проекти / Други / Проект Мишки има снимки.
Нека да е елементарно" Компютър, проектор, бял екран и мишки за всички......", но колко други учители, в нашето и в други училища го правят?

Общи условия

Активация на акаунт